Monday, November 14, 2011

W ] A ] I ] T ] I ] N ] G

Bila la agaknyer saya akan dapat layanan manja macam gambar gambar kat bawah ni?
Huhuhuhu .........

Saya nak sangat dimanjakan dan memanjakan.
Sweet sangat bila dia yang kita sayang jadi manja dengan kita.
Dan tambah sweet bila manja dia tu, kita je yang tahu. Hee :p


# Saya suka bila di kiss kat kepala macam ni. 
Rasa betul betul disayangi.

# Comel kan Teddy dia? Mesti BF dia yang sebelah tu kasi.
Sweetnyer dieeeee....... :)

# Best nyer kalau kena dukung macam ni.
Tak pernah lagi kena dukung.
Well, saya gemuk.
Orang pon takut nak dekat. HUhu

# Dalam banyak banyak gambar couple, saya paling suka yang ni.
Dia propose girlfriend dia.
So sweet!!! :)
Bila agaknyer ea?? 
Nak jugak, nak jugaakkk! Hehe

<MASIH MENCARI DAN MENANTI>

No comments: