Friday, December 2, 2011

Bollywood Fever

Saya gila Bollywood! Hahaha..Saya suka tengok cerita Bollywood yang dulu-dulu. Zaman kegemilangan Shah RukhKhan dan Salman Khan. Setiap kali saya tengok cerita Bollywood ni, saya selalu berangan hero hidup saya seperti Hero dalam cerita-cerita Bollywood tu. Romantik dan sweet. Sanggup pertahankan hubungan demi cinta. Sanggup berkorban untuk si dia yang tersayang. Cerita Bollywood ni banyak berunsurkan nilai-nilai moral. Jangan kata perempuan je layan, lelaki pun layan gak cerita Bollywood ni. Sampai menangis-nangis pun ada gak. Haha! Comel sangat.

# Hero favourite saya. Very talented actor.
Saya suka bila dia dance, rambut die ditiup angin. Nampak natural.
Suka dia selak rambut ke belakang mase menari + menyanyi.
Suka lesung pipit dia.
Paling penting, suka bulu kening dia.
Bentuk "S".


# Ni favourie saya jugak.
Suka tengok mata dia yang redup.
Paling penting, six pack dia.
Auww! Geram mak, nyah.


Antara filem-filem favourite saya::






















































Nak tahu tak? Lagu paling banyak saya ingat ada dalam cerita Kuch Kuch Hota Hai dan cerita Dulhan Hum Le Jayenge. Ada jugak movie yang lain tapi tak banyak la yang saya hafal.
Best bila dapat hafal lagu hindi walaupun tak tahu maksudnyer. Hehe :)

#Teringin nak pakai sari mereka. Haha.

No comments: